Czas na Zawoję w Gliwicach

Gmina Zawoja w weekend ? 5 i 6 marca ? zaprezentowała się mieszkańcom Śląska. Walory Zawoi poznali klienci Centrum Handlowego FORUM w Gliwicach, drugiego co do wielkości centrum handlowego na Śląsku.

Gmina promuje się poprzez występy zespołu regionalnego ?Juzyna?, degustację regionalnych potraw oraz prezentację rękodzieła z regionu babiogórskiego. Nie zabrakło także warsztatów bibułkarskich, prowadzonych przez Emilię Surzyn oraz prezentacji kwiatów z bibuły.

Dla gości, odwiedzających gliwickie Forum przygotowano także konkurs z nagrodami w postaci czterech dwuosobowych pobytów weekendowych w Zawoi.

Akcja promocyjna gminy odbywa się pod hasłem ?Czas na Zawoję?.

Z ramienia gminy koordynuje ją Gminne Centrum Kultury, Promocji i Turystyki.

Tadeusz Chowaniak, wójt Zawoi tłumaczy: – Dysponujemy sporym potencjałem dla turystów. Niestety w ostatnich latach trochę o nas zapomniano i to zamierzamy zmienić. Stąd nowe akcje promocyjne i ekspansja do miast na południu Polski. Zawoja jest przepięknie położoną wsią pod Babią Górą. Mamy ofertę dla narciarzy, ośrodki wczasowe i pensjonaty. Stanowimy idealne miejsce na organizację wycieczek szkolnych, ?zielonych szkół?, wypoczynku rodzinnego i weekendowego dla mieszkańców dużych miast, również ze względu na krótki czas dotarcia, jak i przystępne ceny. Zamierzamy odejść od modelu turystyki przejazdowej i uczynić Zawoję miejscem turystyki docelowej, nie tylko wypoczynkowej, ale także biznesowej.

Paweł Mierniczak, dyrektor Małopolskiej Organizacji Turystycznej w Krakowie podkreśla: – Metoda promocji w centrach handlowych jest coraz popularniejsza i stosowana przez różne podmioty. Zwrócę tutaj chociażby uwagę na zbliżającą się wystawę ?Miejsca UNESCO w Polsce?, organizowaną w marcu przez Polską Organizację Turystyczną w centrum handlowym Alexa w Berlinie. Wystawa stanowi imprezę towarzyszącą Międzynarodowych Targów Turystycznych w Berlinie. Gminy i miasta poszukują oprócz tradycyjnych form promocji również nowych form i świetnie, że zaczynają je stosować. Promocja wizerunkowa w centrum handlowym to sposób dotarcia do dużej grupy odbiorców w możliwie krótkim czasie. Mogę pogratulować włodarzom Zawoi pomysłu i odwagi. Weekendowa forma tej promocji jest bardzo dobra ze względu na wysoką frekwencję w centrach handlowych. Ukierunkowanie na Śląsk, to także dobry pomysł, ze względu na bliskość Zawoi, a tym samym dogodność dojazdu dla potencjalnych turystów.
Źródło: PR

Brak podobnych post?w.



Zostaw komentarz